ABAXin tulos Q1 – Liikevaihdon kasvu 21%

31.05.2021, Larvik, Norja | ABAX-konserni ilmoittaa vuoden 2021 ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa, ja se on saatavilla heidän verkkosivuillaan osoitteessa: https://www.abax.com/fi/investor-relations/financial-reports

Q1 kohokohdat

Liikevaihto kasvoi Q1 aikana 21% .

Ensimmäisen vuosineljänneksen 2021 aikana ABAX jatkoi kasvuaan ja toteutti täysin integroidun tuotestrategiansa.

Lisätietoja:

Morten Strand, CEO, ABAX
Email: morten.strand@abax.no

Puh: +47 415 35 316

David Norton, Chief Financial Officer, ABAX

Email: david.norton@abax.no

Puh: +47 907 05 812

Nämä tiedot ovat tietoja, jotka ABAX Group AS:n on julkistettava markkinoiden väärinkäyttöasetuksen 596/2014 mukaisesti. Tiedot toimitettiin julkaistavaksi yllä mainittujen yhteyshenkilöiden kanssa klo 07.30 (CEST) 31. toukokuuta 2021.

Morten Strand  CEO, ABAX
morten.strand@abax.no

ABAX on Euroopan nopeimmin kasvava telematiikkayritys, jolla on korkealaatuinen ohjelmisto ja laitteet, jotka on kehitetty yrityksen sisällä. Ratkaisemme 35 000 asiakkaamme jokapäiväisiä ongelmia älykkäillä ratkaisuilla, jotka tarjoavat koko kalustosi hallinnan riippumatta siitä, oletko autossa, toimistossa tai suorittamassa työtehtävää. Yritysmallimme perustuu SaaS-ratkaisuun (Software as a Service). Olemme rakentaneet yhden, täysin integroidun ohjelmistoalustan arkkitehtuurin, joka on laajennettavissa kaikkiin tulevaisuuden innovaatiopalveluihin. Kaikki laitteistomme, järjestelmämme ja tuotteemme ovat helppokäyttöisiä sekä helposti asennettavia. ABAXilla työskentelee noin 300 työntekijää myynnissä, asiakaspalvelussa, markkinoinnissa, teknisessä tuessa, hallinnossa, laadunvalvonnassa ja tuotekehityksessä. Päätoimipisteemme sijaitsee Norjassa, muut toimipisteemme Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Hollannissa, Puolassa ja Englannissa.