ABAX Finland Oy - Abax vahvistaa integrointiosaamistaan - rekrytoi 24SevenOfficesta

ABAX on kasvanut rohkeasti viimeisten 10 vuoden aikana, ja se on rekrytoinut uutta henkilökuntaa useilta suurilta kilpailijoita, kuten FleetMaticsilta (nykyään Verizon Connect), ja ilmoittaa nyt uudesta rekrytoinnista, joka vahvistaa ABAXin integraatio osaamista.

Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että Björn Brustad aloittaa Commercial Integration Managerina. Hän siirtyy meille 24SevenOffice-yrityksestä, jossa on hän on työskennellyt integraatioiden parissa, kertoi Indirect Sales Channels & Partnerships Director, Per Christian Andersen.

Asiakas rakentaa itse oman ekosysteeminsä

Asiakkaiden asettaessa suurempia vaatimuksia ja korkeampia odotuksia, ABAX näkee tarpeen vahvistaa toimintaansa integraatioiden osalta ja kehittää kokonaisvaltaisempaa ratkaisua asiakkaille.

ABAXin on otettava johtava ja laajempi rooli, meidän on ajateltava kaikessa kokonaisratkaisuja. Kolmansien osapuolten avulla asiakas voi täydentää järjestelmäämme ja halutessaan rakentaa itse oman ekosysteeminsä, kertoo Andersen.

Uusi Commercial Integration Manager

Björn Brustad ottaa roolin kaupallisen integraation johtajana ja tulee olemaan tavallaan siltana asiakkaan, kumppanin ja kehittäjien välillä. Hän on siten ABAXille tärkeä strateginen sijoitus. Brustad liittyi ABAXiin äskettäin 24SevenOfficen tuoteosastolta, jossa hän johti tuoteomistajien ryhmää, joten hän tuo erinomaisen ohjelmistokokemuksen ABAXiin.

On jännittävää olla mukana kaupallisten integraatioiden kehityksen parissa. Olen innostunut rakentamaan yhden keskitetyn alustan asiakkaan tietolähteeksi, Björn Brustad kertoo.

Tiedon jakaminen on tulevaisuutta

ABAX on työskennellyt viime vuosina panostaen avoimen sovellusliittymänsä kehittämiseen, jotta se voi sekä vastaanottaa että lähettää tietoja. Useiden kumppaneiden yhdistäminen, tietojen jakaminen ja monien eri ratkaisujen kerääminen samalle alustalle on tulevaisuus - asiakas haluaa saada kaiken tiedon yhdestä paikasta.

Tehtäväni on varmistaa, että ABAX jatkaa kehittymistä,Brustad kertoi.

ABAXilla on jo olemassa useita integraatioita, mukaan lukien EasyPark, Autoplan ja tilausten hallinta, ja aiemmin tänä vuonna se julkaisi kehitysportaalin työskennelläkseen entistä tiiviimmin integraatioiden ja tiedon jakamisen parissa.

Lisätietoja:

Per Christian Andersen, Director Indirect Sales Channels & Partnerships
Sähköposti: per.andersen@abax.no
Matkapuhelin: +47 94439000

Björn Brustad, Commercial Integration Manager
Sähköposti: bjorn.brustad@abax.com
Matkapuhelin: +47 48168793

Karolina Romakkaniemi-Alhonen
Markkinointipäällikkö
karolina.romakkaniem@abax.fiABAX on Euroopan nopeimmin kasvava telematiikkayritys, jolla on korkealaatuinen ohjelmisto ja laitteet, jotka on kehitetty yrityksen sisällä. Ratkaisemme 35 000 asiakkaamme jokapäiväisiä ongelmia älykkäillä ratkaisuilla, jotka tarjoavat koko kalustosi hallinnan riippumatta siitä, oletko autossa, toimistossa tai suorittamassa työtehtävää. Yritysmallimme perustuu SaaS-ratkaisuun (Software as a Service). Olemme rakentaneet yhden, täysin integroidun ohjelmistoalustan arkkitehtuurin, joka on laajennettavissa kaikkiin tulevaisuuden innovaatiopalveluihin. Kaikki laitteistomme, järjestelmämme ja tuotteemme ovat helppokäyttöisiä sekä helposti asennettavia. ABAXilla työskentelee noin 300 työntekijää myynnissä, asiakaspalvelussa, markkinoinnissa, teknisessä tuessa, hallinnossa, laadunvalvonnassa ja tuotekehityksessä. Päätoimipisteemme sijaitsee Norjassa, muut toimipisteemme Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Hollannissa, Puolassa ja Englannissa.