ABAX Finland Oy - ABAX siirtyy täysin pilvipalveluun

1.1.2022 ABAX siirtää koko alustansa isännöintiympäristön paikallisesta palvelinkeskuksestaan Karlstadista Ruotsista Google Cloud -alustalle. Tämä tulee olemaan tärkeä askel parhaimman käyttökokemuksen tarjoamisessa.

ABAX Finland Oy - ABAX siirtyy täysin pilvipalveluun

Valmiina skaalautumaan tulevaisuutta varten

Google Cloudiin siirtyminen mahdollistaa ABAXin skaalautumisen täysin uudelle tasolle, nopeammin ja tulevat tarpeet huomioiden. Tämän uudistuksen aikana ABAX on myös modernisoinut ohjelmistonsa nk. kontteihin.

"Siirtymällä täysin pilveen, voimme nopeasti skaalata suorituskykyämme vastaamaan nykyisiä vaatimuksia. Alustamme kasvaessa ei enää tarvita kalliita laitteistoinvestointeja ja pitkiä toimitusaikoja," sanoo Wan Luo, ABAXin suunnittelujohtaja.

Siirtymä on johtanut parempaan skaalautuvuuteen, useiden identtisten työkuormien ajamiseen samanaikaisesti ja se on yhtenäistänyt infrastruktuuria, jossa on paremmat toimintamahdollisuudet. Tätä kaikkea on hyödynnetty pilviratkaisun kehittämisessä.

Kasvutavoitteiden kohtaaminen

Pilvistrategiaa tarvitaan tukemaan ABAXin tavoitteita massiiviseen kasvuun nyt ja tulevina vuosina. Kun isännöimme kaikkea pilvessä, se antaa mahdollisuuden tukea useita eri maanosia ottamalla ohjelmiston käyttöön suoraan hajautetun pilvipalvelun tarjoajan kautta.

"Olemme viime vuosina nähneet teknologian kehityksessä sellaisen suunnan, että uusi teknologia on saatavilla ensin pilvessä. Olen iloinen, että olemme ottaneet tämän askeleen siirtyessämme vuoteen 2022," Wan Luo lisää.

Lisätietoja:

Wan Luo
Senior Director of Engineering, ABAX
Mobile +47 910 03 156
Email: wan.luo@abax.no

ABAX on Euroopan nopeimmin kasvava telematiikkayritys, jolla on korkealaatuinen ohjelmisto ja laitteet, jotka on kehitetty yrityksen sisällä. Ratkaisemme 45 000 asiakkaamme jokapäiväisiä ongelmia älykkäillä ratkaisuilla, jotka tarjoavat koko kalustosi hallinnan riippumatta siitä, oletko autossa, toimistossa tai suorittamassa työtehtävää. Yritysmallimme perustuu SaaS-ratkaisuun (Software as a Service). Olemme rakentaneet yhden, täysin integroidun ohjelmistoalustan arkkitehtuurin, joka on laajennettavissa kaikkiin tulevaisuuden innovaatiopalveluihin. Kaikki laitteistomme, järjestelmämme ja tuotteemme ovat helppokäyttöisiä sekä helposti asennettavia. ABAXilla työskentelee noin 350 työntekijää myynnissä, asiakaspalvelussa, markkinoinnissa, teknisessä tuessa, hallinnossa, laadunvalvonnassa ja tuotekehityksessä. Päätoimipisteemme sijaitsee Norjassa, muut toimipisteemme Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Hollannissa, Puolassa ja Englannissa.