ABAX Finland Oy - Teräskehikolla lisäsuojaa haastaviin olosuhteisiin

ABAX on tuonut markkinoille teräskehikon ABAX Equipment Control -kalustonvalvontalaitteille. Kehikko on suunniteltu antamaan lisäsuojaa talven ailahtelevissa olosuhteissa.

ABAX Finland Oy - Teräskehikolla lisäsuojaa haastaviin olosuhteisiin

Talvi on tulossa, pohjoiseen se onkin jo tullut,ja kokemuksesta tiedämme, että talvisää riepottelee koneita ja laitteistoja. Tällöin myös kalustoon kiinnitetty ABAX Equipment Control -laite on rankkojen sääolosuhteiden armoilla. Jotta kalustonvalvonta voi paikantaa kalustoasi entistä luotettavammin, olemme tuoneet markkinoille teräskehikon, joka on erityissuunniteltu suojaamaan laitetta irtoamiselta tai putoamiselta heikentämättä GPS-signaalia.

3 millimetrin paksuinen teräskehikko on erityisen hyödyllinen, jos:

-työkoneita ja laitteitasi käytetään vaativissa olosuhteissa (esimerkiksi lumiaura, kaivinkoneen kauha tai aggregaatti)

-haluat lisäturvaa yrityksesi arvokkaalle käyttöomaisuudelle.

“Uusi teräskehikko on edullinen lisäsuoja, josta moni yritys hyötyy varmasti. Sen lisäksi, että kehikko suojaa laitetta, se pitää GPS-seurantalaitteen tiukasti kiinnitettynä lähes kaikissa olosuhteissa, kertoo ABAXin tuotepäällikkö Bjørn André Hagen. Teräskehikko on saatavilla ABAX Equipment Control -kalustonvalvontalaitteen molemmissa ko’oissa.

Pitkäkestoisempi akku ja tarkempi GPS

Aiemmin tänä vuonna ABAX julkaisi päivitetyn kalustonvalvontalaitteen, jonka akunkesto on 40 % parempi ja siinä on tarkempi GPS. Asiakkaamme ovat luonnollisesti olleet tyytyväisiä päivitykseen.

“Olemme huomanneet, että asiakkaidemme työkalujen ja laitteiden sijainnit ovat naulankantaan kartalla. Totta kai asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä, kun he tietävät tarkalleen, missä heidän kalustonsa sijaitsee sillä hetkellä”, sanoo Bjørn André Hagen.

Asiakkaamme arvostavat luonnollisesti myös pitkäkestoisempaa akkua. Esimerkiksi, jos tarvitset sijaintitiedot vain kerran päivässä, pienemmän laitteen akunkesto on nyt 2240 päivää. Isomman laitteen akunkesto on samoilla asetuksilla 4480 päivää. Akkua täytyy siten vaihtaa entistä harvemmin.

Karolina Romakkaniemi-Alhonen
Markkinointipäällikkö
karolina.romakkaniem@abax.fiABAX on Euroopan nopeimmin kasvava telematiikkayritys, jolla on korkealaatuinen ohjelmisto ja laitteet, jotka on kehitetty yrityksen sisällä. Ratkaisemme 35 000 asiakkaamme jokapäiväisiä ongelmia älykkäillä ratkaisuilla, jotka tarjoavat koko kalustosi hallinnan riippumatta siitä, oletko autossa, toimistossa tai suorittamassa työtehtävää. Yritysmallimme perustuu SaaS-ratkaisuun (Software as a Service). Olemme rakentaneet yhden, täysin integroidun ohjelmistoalustan arkkitehtuurin, joka on laajennettavissa kaikkiin tulevaisuuden innovaatiopalveluihin. Kaikki laitteistomme, järjestelmämme ja tuotteemme ovat helppokäyttöisiä sekä helposti asennettavia. ABAXilla työskentelee noin 300 työntekijää myynnissä, asiakaspalvelussa, markkinoinnissa, teknisessä tuessa, hallinnossa, laadunvalvonnassa ja tuotekehityksessä. Päätoimipisteemme sijaitsee Norjassa, muut toimipisteemme Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Hollannissa, Puolassa ja Englannissa.