ABAX udnævner Tom Kocken som ny M&A-direktør for at fremme strategisk vækst og forbedre kundeværdi

ABAX, en førende leverandør inden for telematik og smart mobilitetsservice, annoncerer udnævnelsen af Tom Kocken som sin nye direktør for fusioner og opkøb (M&A), med virkning fra 1. marts. Dette markerer et betydeligt skridt i ABAX's engagement i at forbedre sin markedsposition i overensstemmelse med sine kerneværdier om at drive innovation, bæredygtighed og levere øget værdi til sine kunder og interessenter.

Ved at udnævne denne nye rolle sigter ABAX mod at accelerere sin vækstbane gennem målrettede opkøb, der supplerer og udvider dets nuværende tilbud. Disse strategiske opkøb forventes at styrke deres produktportefølje ved at integrere innovative produkter og tjenester samt nye talenter og ekspertise. Dette vil yderligere styrke ABAX's position som førende inden for telematiksektoren. Ved at udnytte synergierne fra opkøb er ABAX forpligtet til at levere endnu større værdi til sine kunder og forbedre deres samlede oplevelse og tilfredshed.

-           Vores mål er at skabe en win-win-situation, hvor både ABAX og de virksomheder, vi slår os sammen med, kan trives. Gennem strategiske opkøb sigter vi mod at opbygge en stærkere, mere mangfoldig organisation, der er godt rustet til at innovere og føre an på et konkurrencepræget marked, siger Tom Kocken.

-           Vi er sikre på, at Toms nye rolle vil være afgørende for at drive vores M&A-strategi fremad. Hans strategiske sind og dybe forståelse for den branche, vi opererer i, er præcis det, ABAX har brug for for at realisere sin vision om at blive en global leder inden for telematik og smart mobilitetsservice, siger Emma Dyga, administrerende direktør i ABAX.

Kontakt os venligst for mere information.

Lin Eriksson Nordstrom
Head of MarCom
lin.nordstrom@abax.com

ABAX er en af Europas største telematikvirksomheder og hjælper virksomheder med at få kontrol over køretøjer, maskiner og værktøj. ABAX' løsninger reducerer mobilitetsomkostninger, fremmer bæredygtighed og optimerer for økonomisk effektivitet - det er SMART MOBILITY. ABAX har hovedkontor i Larvik i Sverige og er repræsenteret i Europa med over 250 medarbejdere på markederne i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Belgien, Polen og Storbritannien. Gennem avancerede teknologiløsninger har ABAX over 500.000 sporede mobile aktiver og over 40.000 kunder i hele Nordeuropa.