ABAX Geofence overvåger alle aktiver, så driften bliver mere sikker og effektiv

Modsat de traditionelle geofences, kan du med ABAX Geofence samle alle dine aktiver ét sted. Uanset om det er værktøj, køretøj, udstyr eller tungt maskineri – og uanset, hvilket mærke det er.

ABAX Geofence overvåger alle aktiver, så driften bliver mere sikker og effektiv

En komplet løsning til alle dine aktiver

På ABAX platformen kan du samle alle dine aktiver uanset mærke, så det bliver nemmere for dig at bevare overblikket – også, når der er travlt. ABAX samler alt dataen ét sted, så du med få klik får det forkromede overblik over alle forbundne aktiver – i et kort, der opdateres sekund for sekund.

“Det nye ABAX Geofence er en viderebygning på det, ABAX allerede tilbyder. Det bliver en stor hjælp for alle typer af virksomheder, der gerne vil have mere kontrol, reducere risiko og øge effektiviteten. Nu kan de nemlig have alt samlet i én intuitiv løsning, der rummer alle virksomhedens aktiver”.

- Stig Fossum, Product Owner, ABAX

Du kan nemt både oprette og opdatere alle geofences det samme sted, så du hurtigt får overblikket og indsigt i alt, der sker – inklusive hvornår og hvem, der har oprettet et geofence og hvilke aktiver, det påvirker. Du kan fx overvåge, hvor meget værktøj, der er på lageret og følge live med i, hvor alt dit maskineri befinder sig.

På den måde bliver logistikken mere enkel, svartider kortere, brændstofforbrug lavere og risikoen for mistet udstyr og tyveri mindsket betydeligt. Du får nemlig direkte besked ved alle former for mistænkelig brug – og mulighed for real-time tracking af alle dine aktiver.

Slip for at dokumentere – det sker helt automatisk

ABAX Geofence kan sættes op præcis efter jeres behov – og der er mange forskellige automatiseringer, der kan være med til at gøre både livet og driften nemmere og mere effektiv.

Du kan fx oprette en trigger, så der automatisk udfyldes dokumentation for en tur, når du kører ind i eller fra et specifikt område. Det betyder, at du slipper for selv at skulle dokumentere forretningsrejser, udfylde kørebøger, timesedler og udsende leveringsnotifikationer – det klarer ABAX Geofence for dig.

Sikrer, at dine medarbejdere vender trygt retur fra højrisiko arbejde

Har du ansatte, der udfører arbejde med en vis risiko? Med hjælp fra ABAX Geofence får du automatisk besked, når en medarbejder er vendt sikkert retur fra en højrisiko-opgave

På den måde kan du sørge for et trygt og sikkert arbejdsmiljø – uden, du behøver at bekymre dig unødigt. Du får nemlig automatisk besked på SMS, når en opgave er fuldført eller medarbejderen har vendt snuden (sikkert) hjem. Funktionen er relevant for en lang række brancher som eksempelvis skovhuggere og arborister, sikkerhedsvagter, minearbejdere, landmålere og leveringsbude.

Basér fakturering på den tid, der er reelt er brugt på en lokation

Med ABAX Geofence bliver præcis fakturering markant nemmere. Du opretter blot et geofence rundt om arbejdsområdet, og på den måde kan du se præcis, hvor lang tid dine medarbejdere og maskiner har brugt i området.

Du får med andre ord 100% korrekt dokumentation over tid brugt – sort på hvidt og helt automatisk. Det sikrer mere præcis fakturering, så det er fair for både dig og din kunde.

Sandra Lindberg
Corporate Communication Director
sal@abax.no

ABAX er en af de største telematik- og IoT-virksomheder i Europa, der udvikler egen software og hardware. Vores services hjælper kunder med at holde sig opdateret, øge effektiviteten og spare penge på driften gennem verdensklasse SaaS (Software as a Service). ABAX er i frontlinjen, når det gælder telematik, der tiltrækker tilfredse kunder med hang til innovation og innovative løsninger. I dag har vi mere end 44.000 kunder, og 536.000 trackede enheder – tal, der vokser hver eneste dag.