Nieuw kantoor voor ABAX geopend

Het nieuwe kantoor voor ABAX Nederland op de Diemerhof 42 is geopend! Op 26 april vond de Grand Opening plaats in het bijzijn van ABAX CEO Morten Strand.

Nieuw kantoor voor ABAX geopend

Het was een mooie bijeenkomst met enkele goede relaties en natuurlijk alle medewerkers uit de Benelux. Met motiverende woorden en het doorknippen van het lint is het kantoor nu officieel geopend.

De opening van het nieuwe kantoor zat er al een tijd aan te komen en is een logische stap na de overname van RAM track-and-trace in 2020 en om nog verder te ontwikkelen in Europa. De teams van RAM en ABAX zijn nu samengevoegd in het nieuwe, moderne en inspirerende kantoor. Dit geeft de ideale basis om aan de gezamenlijke doelen verder te bouwen.

We willen continu de beste bijdrage voor klanten leveren en we blijven investeren in het uitrollen van nieuwe aanvullende diensten om te voorsprong te behouden. Dit doen we met enthousiaste en zeer betrokken teams dat de afgelopen maanden ook vanaf hun thuiswerkplek onze kernwaarden goed heeft vertegenwoordigd”, zegt Bart Claes Commercial Director Benelux, ABAX

Kernwaarden als basis voor inrichting

Bij de inrichting is rekening gehouden met de ABAX kernwaarden Enthousiast, Innovatief en Duurzaam. De nieuwe werkplekken zijn ruime plekken met veel lichtinval. De vergaderruimtes en kleine kamers om te kunnen werken in stilte of om kort te overleggen zijn in glas uitgevoerd om transparantie en openheid te behouden.

ABAX blijft groeien en is in afgelopen jaren veel samenwerkingen aangegaan met gerenommeerde partners.

Op deze mooie plek kunnen wij vol trots onze partners ontvangen. De transparantie en samenwerking van de teams in ABAX is wat wij ook graag zien met onze partners. De groei die we doormaken laat zien dat onze visie goed is.” aldus Martijn Zewald Director Global Partnerships, ABAX

Contact info:

Bart Claes, Commercial Director Belgium&Netherlands
bart.claes@abax.com

Richard Aertssen, Marketing Belgium&Netherlands
(+31) 6 5517 5913
richard.aertssen@abax.com

Profiel ABAX:

ABAX behoort tot de top van de telematica en IoT bedrijven in Europa met eigen ontwikkelde innovatieve betrouwbare soft- en hardware. De diensten van ABAX helpen klanten efficiënt bedrijfsprocessen in te richten en inzicht te houden in hun assets door middel van telematica en een SaaS platform.

Bart Claes, Commercial Director Belgium&Netherlands
bart.claes@abax.com

Richard Aertssen, Marketing Belgium&Netherlands
(+31) 6 5517 5913