ABAX heeft sterk geïnvesteerd in de ‘next-generation software’

ABAX lanceert de next-generation van haar tracking software. Hiermee verzekeren ze hun klanten van een gebruiksvriendelijke en toekomstbestendige oplossing. Deze release is het resultaat van een forse investering in de technologie en mensen bij ABAX.

ABAX heeft sterk geïnvesteerd in de ‘next-generation software’

In de afgelopen drie jaar heeft ABAX flink geïnvesteerd in het aantrekken van softwareontwikkelaars om onder andere deze update te lanceren. CTO bij ABAX, Paul Walsh, zegt dat de investering in het belang is van de klanten en het verstevigen van de marktpositie van ABAX.

We doen er alles aan om onze klanten toegang te geven tot de best mogelijke ervaringen, waarbij onze focus ligt op het oplossen van werkelijke problemen waarmee onze klanten worden geconfronteerd en het bieden van echte waarde aan hen. Wij zijn van mening dat investeren in technologische ontwikkeling cruciaal is.

Het nieuwe ecosysteem geeft ABAX-klanten waar voor hun geld

Een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface maakt het gemakkelijker om door het systeem te navigeren en verbetert de productiviteit voor de ABAX-klanten. De nieuwe en moderne gebruikersinterface draagt ​​bij aan een positieve gebruikerservaring, die tijd bespaard en snel de gewenste informatie geeft.
Daarnaast zijn er voor de ontwikkelaars binnen ABAX, nieuwe processen en tools gekomen om snel in te spelen op vraag en realisatie van nieuwe functionaliteiten.

Veel van onze huidige klanten brengen hun tijd door met werk op lokatie, weg van een bureau. Ze hebben weinig tijd om ontwikkelingen te onderzoeken en wat het voor hun bedrijf inhoudt. We maken het voor hen makkelijk om te profiteren van hun eigen data, om kostenefficiënter te worden en om hun CO2-voetafdruk te verkleinen, zegt Stig Fossum, Senior Product Owner van ABAX.

Gebouwd voor de toekomst

De nieuwe software architectuur maakt deel uit van de groeistrategie van ABAX. Het goed kunnen inspelen op behoefte in de markten maakt dat ABAX haar leidende positie kan vasthouden. De nieuwe gebruikersinterface is een van de vele grote technologische investeringen binnen ABAX voor toekomstige diensten, onthult Walsh.

Terwijl ABAX uitbreidt naar nieuwe verticale markten, stelt onze nieuwe architectuur ons in staat om ons productaanbod gemakkelijk uit te breiden. Er zijn verschillende opwindende SaaS-lanceringen in 2022, Blijf ons volgen!

Paul Walsh, CTO
paul.walsh@abax.no
+4748024971

Stig Fossum, Senior Product Owner